Subject: personalistatistika aruanded
From: "Tiina Lepik \(Fujitsu\)" <[email-masked]>
To: "Margit Rannamets", "RAM Info"
Date: Wed, 15 Jan 2025 17:09:57 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esindan personalitarkvara Persona. Meie kliendid kasutavad
Rahandusministeeriumi poolt palutud personalistatistika tabelite (keskmine
teenistujate arv, personalistatistika jne) koostamiseks aruandeid, mille
vorme, saan aru, uuendatakse igal aastal. Kas Teie kaudu oleks võimalik
saada uusi aruande vorme, mille abil saaksime oma tarkvara aruandeid
täiendada.

Ette tänades,

Tiina Lepik

Persona kasutajatugi

Tel: 6272 371

Fujitsu Estonia AS
Sepise 7, 11415, Tallinn Estonia
Web:  <https://persona.fujitsu.ee/> https://persona.fujitsu.ee